ojoj.

Snorar, ont i lederna, trött som ett as och huvudet är lika tung som en bil. Blev inget jobb för mig idag. kunde knappt andas när klockan ringde i morse vid 7-taget. Herregud.. Gick upp halv 5 i fredags och igår sen jobbat 8 timmar. Förstår inte hur jag kommer klara jobblivet när det börjar komma. Tack gode gud för att jag går i skolan i 2 år till.
Jag ska vara nöjd, men nej. Självklart klagar jag som vanligt. Jag får ju pengar, hallå vakna Zara. Nej jag ska skärpa mig..

20 dagar kvar till Göteborg, 26 dagar kvar till tatuering och 36 dagar kvar till Öland :)

Gick ut i solen och la mig och skulle steka nyss. Min kropp sa ifrån och ville in.
Så jag ska pina mig ut nu och sola ryggen, har hört att man ska göra det också :o

Puss.

Lite pics från igår vid qwarn.
Kan tala om att vi precis kommer ifrån sanda och vi orkade inte åka till Hallsta för att fixa oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0