ha ha ha.

Torsdag, fredag och lördag blev det stan. Skitbra helg.
Jag = ÄLSKAR karuseller
Jag = FICK 4 st gratisbiljetter när vi var i stan, schalalalala.
Idag blev en slappdag i soffan, vaknade föresten upp hos sandra i morse först innan jag åkte hem. Ska snart sova för att sedan gå upp runt 5-taget. Jag HATAR mitt arbete. Förövrigt har jag fått 4 veckors förlängt. Herregud, jag kommer få mardrömmar efter de här veckorna. Jag går hellre i skolan, faktiskt :( Jobbar 10 timmar på tisdag, onsdag och torsdag, hallelujah! Bara för mig att börja vänja mig med skiten, har inte gjort det än....
I morgon ska jag in till stan och byta stav också, en ännu kortare.

På fredag blir det Götet och kommer hem på söndag. Lutar åt SATC på lördag där borta, inte så pjåkigt va?

SeeYA

Kommentarer
Postat av: sannnnnnndrA

det kommer bli så jävla bäst :D !

2008-06-16 @ 00:28:11
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0