disrespect.

Termometern visar 25,1 grader i skuggan och jag sitter inne. Orkar inte värme just nu, är halft sjuk så jag måste pigga upp mig. Ska kolla med mamma om hon vill åka till stan och göra mig glad.
Igår blev våran nya altan klar, den är jättemysig tycker jag. Vi invigde den nya grillen också, som vi förövrigt fick av farmor och farfar, jävligt generösa är dem. Måste bara lära mig den så att jag kan den till sommaren.
Kom hem från jobbet för ca 45 minuter sen. Gick ovanligt fort idag, antagligen för att det är nu man börjar känna några där. Jag lyssnar på rix fm 8 timmar om dagen så är det något ni missat på radion kan jag lätt repetera det. De spelar Jason Mraz - I'm yours, EMD - Jennie let me love you och Charlotte Perelli - Hero varje timma. Bra drygt i alla fall.

I fredags när vi var i köping köpte jag kol och tobak till min vattenpipa, nice till sommaren.
Har tankat Natasha Bedingfields nya album, inget att hurra för i alla fall.
Dagens lunch blev mammas URGODA tonfisksallad och nu sitter jag och äter tomater, vilken koständring! Vi fortsätter såhär va?
Nej nu ska jag ringa mor min och se vad hon har för planer för dagen.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0