z.

I torsdags fick vi träffa våran efterlängtade Madelen, träffade även fler klasskamrater, alla är på så bra humör jämt, det är fint de. Fredagen spenderades på powermeet då vi träffade klasskamraterna ännu en gång till, men inte Madde. Efter en jobbig kö in till bussen och en trång bussresa till hallsta så var vi hemma, ja vad var klockan halv 4 kanske? Whatever..
Igår, det vill säga lördag så skulle Richard ha 20 års fest, han fyller år idag. Fy tusan vad roligt det var, innan vi åkte var jag aningens otaggad men när jag kom dit var jag på topp ska ni veta. Ante var dyng när vi kom dit och inom en timme hade han spytt och däckat så han åkte hem, haha. Vilken stjärna. Linns pApa kom och hämtade mig och Linn, dom släppte av mig hos Sandra, lägg märke till att Sandra var kvar där borta. Somnade helt utmattad i sängen, vaknade av att David ringde och skrek att jag skulle gå och öppna åt Sandra, haha. Shit hade 10 sms och missade samtal, hade sovit rätt djupt, hade mobilen i handen vid örat också. Eftersom jag fortfarande var rund under fötterna tänkte jag inte på att det skulle var fler folk nere vid porten så där kom jag kastandes ner i underkläderna, härligt, haha.
Vi gick upp och sov och vaknade av en skrikande Matte (han pratar rätt högt i telefonen).
Ikväll? Vad händer?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0