you wish.

Solen är framme och det känns GÖBRA. Fast jag tror att solen endast stannar idag, såg det på vädret. Eller i morgon såg det också ut att bli fint. Så jag passar på och ligger ute och pressar! Är bara inne nu och ska äta lite frukost eftersom jag inte har gjort det än. Ta nya krafter och sen gå ut och lägga sig igen. Jag älskar det! Förutom pigmentfläckarna som jag har fått, några stycken, nej dom kan man slippa.
Sandra är sjuk, puffsan. Se till att bli frisk till i morgon då det är avskedsmiddag för Madde. Fast hon kommer ju hit till hallsta också, ger oss lite sällskap.
Jag vill Gotland, jag vill det nu.. Men jag kommer nog få det bättre här, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0