mr.man.

Vaknade upp i en skön säng inatt och när jag tittade upp stod två fån och kollade på mig, hejhej. Haha. Vi käkade frukost o sånt. Efter ett tag åkte dom hem och jag duschade och gick in till min farmor som lagade pannkakor åt mig. Satt fint i kistan kan jag tala om. Min farfar är rolig han, man skrattar så fort man ser han, helt borta är han, haha. Låg och halvsov i deras soffa och tittade på tv, sen gick jag in till mig och Marika kom och sällskapade. Hon åkte hem för en stund sen.
Jag kanske tar mitt pick och pack och åker till Gotland på onsdag, vem vet. Haha, nej men jag är bra sugen, kan bli så faktiskt. För jag har redan tröttnat på att sova ensam fast jag inte ens har gjort det än :(

Har min bok att läsa ut, är helt inne i den och det går knappt att sluta läsa när man väl har börjat. 3 kapitel kvar sen måste jag köpa en ny bok :(

Ska äta någonting nu, nej det är ju inte bra.. Men jag är hungrig, jag måste.
Föresten, är det någon som är sugen på URF? I sånt fall; tell me!

Peace Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0