she's laughing when there ain't no joke.

Zara är nu hemma i byn. Efter 10 dagars semester på Gotland, känns riktigt gött att vara hemma. Jag ångrade mig tyvärr att jag åkte dit. Fick sällskap i några dagar i alla fall, det var gulligt av er.
Halv 1 i natt kom vi hem, kastade mig i säng nästan på en gång och var helt död. Shoppat har jag gjort, rätt så mycket faktiskt, fick ju lön igår så jag sprang på stan och stressade runt innan vi skulle på båten. Efter några dagar på Gotland mötte jag en av delägarna till DBrand, coolt :o Han hjälpte mig och provade jeans och självklart köpte jag ett par DBrand, lite snäll var jag, men jeansen satt som ett smäck och passar mig utmärkt. Han var cool också, han berättade att dom säljer jeans till Jeansbutiken i stan och att han absolut inte tyckte om dom som äger butiken, haha.
Har nyligen duschat och ska snart föna håret och börja fixa mig, sticker till Sala och blir där över natten, jag ska ha roligt! Jo fi fan vad vi ska ha roligt. Jag, Sandra, Micke, Matte och Linus. Var det fler? iiih.. kanske aja.
Jag vet inte ännu vad jag ska ha på mig, jag vill ha jeans men det är ju 30 grader i bara skuggan så jag tror jag avstår haha. Inviger nog något av mina nya plagg.
Jag köpte ny tobak till min vattenpipa på Gotland också, vattenmelon. Har redan provat om det var gott och det smakade utmärkt.
Jag är taggad till 1000, fiiiiiiiifan. Ikväll blir det fest och skumparty också förhoppningsvis :D
Puss på er!
& nästa helg är det Storsjöyran! SCHALALALALALALAaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0