Lite roligt.

Idag fick jag ett brev på posten. Jag blev väldigt glad eftersom jag inte ofta får brev. Jag var inte lika glad när jag läste vad som stod. 28 Juli, tandläkartid. Herregud... Hur är det med godiset Zara?

Storshopping på Ica Maxi idag, herrejesus. Nudlar i 2 veckor? Haha, nej inte så illa. Nu vet jag hur man sätter på grillen, hur man tvättar och hur man sätter på diskmaskinen, en fördel liksom.
Köpte 3 par skor också, svängde förbi Skopunkten. Men måste byta ett par.

Mamma har köpt snyggaste mobilen, hon sa att vi kunde byta ibland. Bra, haha för jag älskar den.

Igår åkte mamma och hämtade ett paket på Ica åt mig, mina nya chinos låg där i. Eftersom mina andra inte sitter som jag vill så köpte jag ett par nya och dom är grymt mycket skönare, nästan som mjukisar, så sköna!

Kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0