I don't give a hoot about what you think.

Vaknade i morse av en ringande telefon, hade tänkt sova lite längre än vad jag brukar (har gått upp 9 nu i typ 2 veckor) men nej, inte idag inte. I och för sig är det skönt att vara uppe tidigt, då hinner man med mycket. I morgon måste jag gå upp tidigt, vet inte om jag går upp nå tidigare men jag måste packa till yran. Kommer förmodligen inte hinna med det i morgonkväll, åker hem till sandra dessutom och sover i morgon så det ska bli lättast sen på torsdag då vi åker direkt efter sandra har slutat sitt väldigt påfrestande jobb (jag lider med dig).
Idag solade jag någon timme, sedan åkte jag och sandra och hämtade ut våra biljetter till yran, wosh, inte så pjåkigt va? Sedan for vi till Ica och köpte varsin sommarsallad och smaska i oss och sedan drog vi vidare till stan. Jag köpte skor, en väska, solglasögon och en t-shirt. Skorna behövde jag inte ens, jag tyckte bara om dom sådär vid första ögonkastet.
Jag ska byta till min gamla telefon under helgen, vågar inte riskera något med min nya (värd information?! anteckna det).

Nu på kvällskvisten kom marika och pratade lite och åt med oss. Berättade om deras vända i Sala, haha okej ni var värst.
Nu ska jag tänka och skriva upp alla mina outfits för helgen, måste det eftersom jag inte kan plocka med mig massa onödigt som jag brukar göra i vanliga fall :(

Mustasch - Double Nature
Hell to the yeah! Jag är taggad!

Trodde aldrig jag skulle uttrycka mig så här men jag har snart tröttnat.

Kommentarer
Postat av: sandra

RÖJ RÖJ RÖJ, PARTY HELA HELGEN :D

2008-07-30 @ 19:33:16
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0