do it.

Det funkar inte att komma och nedvärdera och sedan 2 sekunder senare försöka få det bra, när det inte ens var bra innan liksom. Nej fuck you bitch.
Skitirriterad för att internet inte fungerar som det ska och loggas ut och in hela tiden, sitter här och håller på att kliver ur skinnet, så kommer det där, för 1 sekund så trodde jag att det skulle komma någonting bra ur din käft, men vad fel man kan ha. Du och din STORA trut.
Jag har börjat räknat ner nu, 3 dagar kvar på jobbet sen är det frid och fröjd, går nog hem någon/några timmar tidigare på fredag (lite ska man väl få unna sig?). Torsdag blir det power meet eller ja fredag med i och för sig. Men på torsdag ska vi leka med Madde där och herregud vad längesen det var bruden! Sen ska vi inte glömma att du ska komma och visit us in hallstahammar och spendera en natt breve mig innan du åker :( Oh my. Vi kommer att sakna våran älskade vän när hon åker till Las Vegas och är där i ett år. Det lutar att åka och hälsa på också, oh shit :o LAS VEGAS, kommer leva i extas under hela resan.
Söndag=ÖÖÖÖÖÖLAND, SCHALALALALAAAA (troligtvis)

Aja, skriver i morgon skulle jag tro :) Puss mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde nog börja hålla igen din lilla käft med skitsnack, eller iofs, det är väl det enda du har.

2008-07-03 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0