from Jamaica to the world.

Jag är bra taggad inför morgondagen. Det enda jag är osäker på och inte har är en bh till min klänning, tubklänning ni vet och då måste man ju ha en sån där bh till också. Jag har en, men den är för liten :( Så hur löser jag detta? Antingen tar jag en vanlig bh och håller tummarna för att inte svettas så mycket så jag måste ta av mig kavajen eller att ha utan bh, men hur skönt är det.... Hmm, får se hur jag gör. 

Ska fixa mina naglar snart, håller just nu på att packa upp från sälen och städar lite i mitt rum. Har ju hunnit blivit rätt dammigt på en vecka. Ska även byta sänglakan och sånt, fick sånt i julklapp förstår ni. 

Var i stan med Sandra idag, vi köpte smycken och båda var helnöjda. Köpte även ett par skor, mer mineralsmink och lite annat smått och gott. 
När vi var på väg hem ringde Lotta och fråga om jag ville äta med dom, men det hann jag ju inte. Skulle sola halv8 och jag som var så sugen på tacopaj :(( Ledsen åkte jag hem och tvätta bort smink och åkte och sola. Kändes som jag låg i solariet i 5 minuter, för jag var inte ens svettig, hann bara lägga mig ner och så var det klart. Men det var väl 18 minuter antar jag. 

Nej nu måste jag fixa mina naglar, lila ska de bli :))


Ser ut som jag våldtar Hanna bakifrån, Tove är bara lost... Vilket inte är ovanligt, hahaha.

Hahaha

Gott med varm choklad med lite (mycket) grädde i toppstugan, hihi.
Cpn alla tre

-Mamma, ta ett fint kort med solen bakom

Sveriges största snöoväder kom in

Lite mat, gött!

Toves räkmacka som var större än henne själv, hur hon fick i sig hela är ett mysterium

Hänger lite

Min vän Hanna Montana

My brother from the same mother

Mer bilder från Sälen när jag lagt in dom från systemkameran....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0