du får inte knacka på min dörr, om du inte är beredd att komma in.

11.45, då är våran dag slut, våran allra sista lektion för denna höst. Fifan, vad skönt. Nästa jul kommer jag gå i trean, hihihi.
Jag vet inte om jag hinner träna idag, mamma är superstressad innan vi åker till sälen och hon hade tydligen massor att göra och ville ha hjälp. Så jag får se om jag ska träna ikväll i stället för direkt efter skolan. We'll see.

Igår var vi och storhandlade, 4000 kr åt mat, heheh.

I morgon är det julavslutning vilket jag ser fram emot, blir mycket käk och shower osv. Soft. Ska ha på mig mina nya zebraleggings, haha.

Igår mötte jag och sandra upp hanna,lisa,malin,josse och annie för att köpa julklapp till vårat lilla byte. Jag och Hanna åkte hem med tåget efter en timme men i alla fall, haha.

På tisdag fyller min bror 21 år men vi firar det i morgon i stället eftersom vi befinner oss i Sälen den 23:e.
Efter kalaset får vi väl se hur vi gör med vårat fika och julklappar.

Nu måste jag få tag på Hanna ang. träningen, så vi hörs!
2 De Luuuuu!


så jävla snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0