look sharp fellows.

Glömde nämna i inlägget igår att vi såg killen som sitter i juryn i Top Model, det som utspelar i USA. Rätt coolt om jag får säga det själv. Eftersom han är rätt stor i sitt land och flera andra länder.
Idag har jag inte gjort någonting skulle man kunna säga. Tittat på tv, läst bok, tittat på tv osv. Varje gång jag ska till och titta på tv har det varit någonting dåligt eller så har jag sett avsnittet av någon serie, när jag tittar i tv-tidningen inser jag att jag precis missat något bra.
Åkte hem till Sandra och kollade hur hon mådde och hämtade mina grejer där. Tjejen är sjuk ännu en gång :(
Måste ha min mobil-laddare också, Micke har råkat fått hem den från i helgen, grrr.. Och det är den enda Sony Ericsson-laddaren som jag har kvar, har tappat bort mina andra två.

Funderar om jag ska åka och sola i morgon, eftersom solen inte vill titta fram. Men har läst i tidningen att efter helgen så kommer den förmodligen och det tycker jag den gör rätt i. Kallt och regnigt är inget man vill ha på en sommar.
35 grader varmt och stekande sol skulle inte sitta helt fel nu under tiden som är kvar till skolan börjar. 3 veckor kvar, sen börjar skiten och jag längtar inte ett dugg. Saknar klasskamraterna det gör jag, men inte skolan.

Nu ska jag ta boken och gå och läsa, see ya.


Hittade ett old pic

Kommentarer
Postat av: Linnea

Heej :) Din tatuering såg ju skit snygg ut. Skulle man kunna få se den närmare med en bättre bild? Eller så kan du adda mig på msn om du hellre vill skicka bild där.

Sköt om dej. Puss

2008-08-07 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0