sol.

För härlig dag idag. Kanske inte på skolfronten, men vädret?! Jag gick i linne och drog upp mina mjukisar (jag hade varit på idrott) Det var inte ett dugg kallt. Bra härligt. Nu märker man verkligen att sommaren är på väg.
I morgon ska Sandra klippa sig och efter det ska vi gå på stan. Mina idéer för klädvalet till valborg är som bortblåst. Skorna... ska jag verkligen köpa dom? Är osäker på dom, provade dom igen idag och nja, jag vet inte.
Det visar sig, ska tänka positivt och säga att i morgon kommer jag hitta någonting. Det ska jag.
Provade en jättefin klänning på gina idag, den skulle passat så bra till skorna. Men jag såg tvärgravid ut i den och jag skulle fasen må dåligt av att gå runt i den. Provade en annan klänning och den satt riktigt bra, bara det att det inte var en valborgklänning mer än sommardagsklänning. Nu är jag komplicerad.

Jag är trött. Är arg för att jag hatar min idrottslärare.
Föresten, klockan 12 öppnades dörrarna till nya gina. Jag och Madde var av de första som kuta in som virriga idioter där inne. Tyvärr var det under min förväntan och jag trodde faktiskt att det skulle vara större plus mycket nytt. Men nja, de hade mycket nytt det hade dom. Men inte så mycket jag hade trott. Jag ska nog inte förvänta mig så mycket nästa gång, då blir jag bara besviken precis som nu.

PS jag har hittat kjolen som har varit borta, jag är arg DS

När du träffat botten, kom ihåg mig då.
524574-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0