måndag.

Vaknade av mig själv vid 9 i morse, riktigt bra ju. Men jag var inte sugen på att kliva upp från sängen så jag gjorde i ordning frukost och la mig i sängen igen och tittade på nyaste avsnittet av DH.
Jag har ännu inte klivit upp från sängen, haha. Så jävla skönt och bara hänga här, var längesen jag hade tid med det.
Måste dock gå upp nu om jag ska hinna duscha innan jobbet, 15.00 börjar jag.
Måste försöka hinna ner till förrådet också och lämna skor och jackor och hämta upp vinterskor och lite tjockare jackor. Har ju börjat blivit vääldigt kallt nu!
I lördags var jag med om den mest händelserika kvällen på länge. Något som jag fortfarande skrattar åt är att jag sprang från bmb hem till mig, inte hela vägen. När jag hade sprungit 200 meter och halvvägs upp för en brant backe så trodde jag helt ärligt att jag skulle dö. Hade inget visa-kort, ingen mobil och inga nycklar hem. Dom hade Cicci som satt utanför min port och kom inte in, haha.
I alla fall så kommer det en läskig tjej cyklandes, svart hår, svart sminkad och nitar ÖVERALLT. Jag tvingar henne och skjutsa mig hem, haha.
Mer orkar jag inte berätta om den sjuka kvällen.
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0