your time is running out.

En av de sämsta dagarna jag har varit med om, seriöst. Jobbet ringer och frågar var jag är, dom väcker mig alltså. Sovit förbi alarmet, PINSAMT.
Någon gång under dagen kommer chefen fram till mig och säger: Ojjj vad glad du är, det smittar av sig!
Skenet kan bedra!
Snart kommer mamma hem, vi ska åka och köpa tapeter. Så nu måste jag alltså bestämma mig, har haft riktig jävla beslutsångest tidigare men nu börjar det bli kris. Tror vi ska tapetsera idag nämligen.
Tapeter är fan dyrare än vad man tror, dom jag vill ha ligger runt 1500 per rulle och då behöver man ändå ett par stycken.
Aja, måste byta om o fixa lite innan mamma kommer.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0