please don't put your life in the hand of a Rock n Roll band.

Det är lätt att göra av med pengar, fyfan. Idag har jag köpt lite saker jag behövde så som handdukar, grytlappar och såna grejer. Såååå tråkigt.
Har fått gardiner av farmor som hon har sytt åt mig, hon är snäll hon. Har suttit upp dom nu i mörkret så jag vet inte hur det ser ut än, men just nu tycker jag det ser fint ut. Lite svår färg hon valde, så det måste ju passa in till det övriga.
Känner mig helt matt i kroppen, jag kan inte bli sjuk nu. HAR INTE TID, måste jobbababa.
Måste intala mig att inte känna efter hur jag känner mig, då känner man sig ju sjukare, är ni med mig?
Nej, ösa c-vitamin och treo.
HEJ PÅ ER
Te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0