onsdag.

Jag ligger i min soffa under världens skönaste filt och tittar på NCIS. Ska gå och lägga mig strax, ett mördarpass väntar mig i morgon- 7-17. Jag kommer dö typ. Har varit sjuk 1,5 vecka, jobbade ett pass på 4 timmar idag, kändes skönt och mjukstarta lite sen ser jag på schemat att två killer-dagar väntar mig. Underbart!
Gick hem till mor och far när jag slutade jobbet, åt där sen åkte jag hem. Tanken var att göra matlåda till i morgon när jag kom hem men orkade verkligen inte. Får köpa något i morgon på jobbet.
Sover nog hos mor och far i morgon, börjar 6 på fredag och det skulle vara skönt att ha nära till jobbet då.
En shot med Cocillana sen sova. Godnatt!
Vimmel från Bmb för två helger sen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0