hey, I'm back!

Förra måndagen, för exakt en vecka sen var min mor här och umgicks med mig. Hon frågade om hon kunde ta med hostmedicin hem för att hon hosta så mycket. När hon hade dragit fick jag värsta nojjorna om att jag också börja må dåligt. Nästa dag vaknade jag upp med 39 graders feber (Varför ska man hålla på och känna efter?), så jävla tråkigt!!
Jag ringde min mor och grinade, det är sant.
Jag fick en REJÄL sväng av influensan, var uppe i nästan 40 graders feber där ett tag. I fredags åkte jag på magsjukan, OCKSÅ.
& nu, har jag en djävulsk hosta och en snorig näsa som jag gärna slipper.
Nu, ska jag åka och hämta min fina vän Malin, för en sleep over hos mig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0