tisdag-natt.

Jag vill flytta... Mest för att jag vill ha separat sovrum och större utrymme för mina stackars kläder, får dåligt samvete för att dom är intryckta i tre små garderober och börjar nästan grina när jag vet att mycket ligger i förrådet. Vill få plats med ALLT nära mig, så jag kan titta och prova kläderna när jag vill.
Stor anledning till att jag vill flytta är ju också för jag vill bo närmre stan, jag vill kunna snöra på mig skorna och GÅ till stan.

Jag har hittat en lägenhet, den är nästan exakt lika stor som min lägenhet är nu men den är ändå bättre; den är nära stan, stor klädkammare och separat sovrum.

Varför slår jag inte till? Chansen är rätt så stor att jag inte kommer få så mycket för min lägenhet just nu. Det är nu man ska KÖPA inte SÄLJA.
Bu hu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0