sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead.

En liten update om mitt liv kanske skulle sitta fint:
- Jag jobbar fortfarande som ett djur
- Nästa vecka åker jag och Malla till Götet i 4 hela dagar och lever livet
- Jag fyller 20 barre nästa vecka
- Jag saknar min fina vän som bor allt för långt bort (när ska ni flytta till vässan Sandra??)
- Jag är så sugen på Martin Stenmarck men eftersom han är upptagen så nöjer jag mig gärna med Måns Zelmerlöv
- Kapten röd sjunger sig hes i mina högtalare så fort jag är hemma
- Bävar inför torsdag, 25e. Det vill säga lön, semesterlönen.... Behöver inte säga så mycket mer va?
- Känns som ALLA jag känner ska börja plugga nu, jag får alltså ångest att jag inte gör det också. Men jag kommer ha mer pengar än er! HA! Nej okej, det där var fan lågt... Förlåt
Måns, du duger!
Återkommer om det är något mer.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0