Känner du vinden som blåser i stan? Nu blir en förändring, allt dåligt blir bra.

Jag är hemma nu och jag sitter ner, det var längesen. Har bara varit hemma och vändit, inte ens tagit av mig skorna, därför har dammråttorna i hörnen förökat sig. Får panik, men jag vore få en eloge om jag skulle dammsuga nu. För jag måste diska och det är stort nog.
Jag är inne på min värsta mördarvecka på jobbet, närmar mig 55 timmar den här veckan. När jag tittade på mitt schema insåg jag att bara skulle vara ledig 1 dag på 16 dagar, så jag tänkte på mig själv - fattade mod och bad min chef att försöka så jag kan vara ledig i alla fall 1 dag till. Hon lyckades få bort 1 pass i alla fall, skönt. Att gå in i väggen som 19-åring känns inte så frestande. Dock, kommer det väl dom veckor som jag bara har 20 timmar.. Men ni förstår.
Min fina vän kommer snart hit, laga mat och titta på film är planen.
Nu ska jag diska, Kapten röd gör mig sällskap.
Lite Rhodos

Kommentarer
Postat av: Joanna

DU är duktig! <3

2011-08-17 @ 15:30:34
URL: http://joannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0