all day, all night.

Har satt på min Lugna favoriter - lista och njuter lite. Försöker i alla fall, min huvudvärk och trötthet övervinner det mesta just nu. Inte ens cola light har hjälpt mig, då är det fan illa. Känner mig fortfarande lite lullig, haha. Riktigt kul kväll igår! Först var vi hos mig - vinmys på ballen. Sen slängde jag ur mig att jag ville dra nånstans och vips så hamna vi på Sky bar, första gången jag var där. Fint och värsta mysstället ju! Dock var det lite sådär att åka hissen upp till 24e våningen och att sitta vid ett bord precis vid fönstret. Ska tala om att stället hade panoramafönster, så det var en jävla tur att jag hade druckit några glas vin innan vi kom dit. Varför det var tur? Jag har en rejäl höjdrädsla.
Nej men sen blev det efterfest ute i skogen nånstans, haha. Blev full som satan efter ett par öl med alldeles för hög alkoholhalt, uj uj.
I morse vakna jag av att telefonen ringde, men jag var som förlamad, kroppen ville inte gå upp och svara. Efter att jag varit vaken några minuter inser jag att jag ligger uppe på mitt överkast, har fortfarande jeans och alla kläder på mig, sminket är självklart på plats och jag har inte haft en tanke på att ta av mig linserna. Jag garvade lite lätt när jag även ser att jag har tagit min lilla fårpäls till täcke-ni vet sån där jätteliten vit sak.
Snart kommer Malin hit, hon ska bli min chaufför för dagen. Känns inte som jag kan köra än på några timmar.
Ska försöka få henne och sola också, vi får se.
Den här kvällen kommer nog bli grym, herrejösses!
TJABBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0