great.

Jag har laddat upp med massa satsumas och tänkte slå på ett avsnitt av cougar town. Vilken kombo.

Har hunnit tvättat alla mina underkläder, kan ju behövas en del trosor till thailand. Eller kanske ska köra som Lin i PH: Trosor är överskattat, höhö.

Just det, jag skulle ju laga värsta finmiddagen till mina vänner. Blev inte värsta maträtten, tacos haha. Pappa stekte köttfärsen och jag hacka grönsaker så det blev inte godkänt. Men mätt blev jag i alla fall.

I morgon blir det lunch på stan med Sandra. Behöver även växla pengar och fixa såna grejer. Det var tydligen slut på thailändska bath idag och dom skulle få in i morgon.

Cougar town nu och sen sova.
Puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

wooop woop :D

2010-10-26 @ 09:33:36
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0