I let the bad ones in and the good ones go.

Idag har jag varit ledig, eller jag tog ledigt för att jag kände att det blev för mycket. Kanske jävligt töntig som inte pallar och jobba men om man har varit ledig en dag på 14 jobbdagar så börjar man bli riktigt sliten. Men jag är fan stolt över mig själv, längtar efter lönen i december och januari.

Bra saker:
-Fick reda på för några dagar sen att jag har 15 betalda semesterdagar att ta ut när jag vill.
-Jag har anmält mig som reserv på en 3 veckor lång bartenderutbildning här i Sverige, är det någon som hoppar av eller att de väljer att ta in fler är jag den första som kommer in. I Januari börjar den i så fall.
-Ska på lägenhetsvisning i veckan (!!!)

Ska väl gå och lägga mig nu tänkte jag, ska bara föna håret först.
I morgon väntar jobb på förmiddagen sen klockan 12 börjar en kurs för alla oss som sitter i kassan.
Efter kursen ska jag träffa my friend Sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0