there's certain things, that should be left unsaid.

Den här veckan består endast av jobb, måndag till söndag, eller helt ärligt jag vet inte när min nästa lediga dag är. Jobbar måndag, tisdag, onsdag sen får vi se om det blir torsdag och fredag också nästa vecka.
Det är lite roligt att när man inte får in nå jobb från ett får man inget från någon men får man helt plötsligt några pass så ringer flera. Det är lite skumt det där.
Jag är i stort behov av pengar, börjar bli lite smått desperat. Försöker lägga undan så mycket jag kan då jag har stora funderingar på flytt framöver. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Jag kom hem från Thailand den 11e för att vara exakt. Min resväska står fortfarande oöppnad. NU ska jag ta tag i det där. Har inte riktigt haft tiden än, men nu så.



Vi drar till med en bild på mig och en öl, för ovanlighetens skull. Singha! Gött mos.

Kommentarer
Postat av: Linn

haha det känns som att dina senaste thailandbilder är en bild på dig inklusive en öl :D

2010-11-24 @ 09:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0