next time? there will be no next time.

Jag ska väl uppdatera för en gång skull. Har chillat från bloggen ett tag.

Idag gick jag upp tidigt för ett möte på arbetsförmedlingen. Sedan snabbade jag mig hem och lagade till lite mat innan jag for iväg och jobbade. Blev inte så många timmar, har fått ett specialjobb tydligen. Hemligstämplat är det också så får inte tala om det för någon, och nej jag skojar inte.
Efter jobbet åkte jag direkt till stan och mötte upp Malin, shoppade en himla massa. Det var 50 % på ALLT på Bikbok så vi gick loss helt enkelt. Skaplig kaos var det också.

I morgon väntar jobb igen och på kvällen blir det fest.

I helgen är planen att jobba. Ska även på julmarknad, kul!

Några bilder från Thai:





Kommentarer
Postat av: Linn

coool glass!!! vad är det för smak?

2010-11-19 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0