Lite stressigt.

Gick upp snortidigt i morse och stack till jobbet, kom hem för en liten stund sen. Ska snart tillbaks och hämta mamma på jobbet och skjutsa henne på något möte. Det är drygt att jag inte köpt någon bil än! Sålde min för några dagar sen men vi har inte hittat något ny som passar än.

Ska snabbt till Ica och se hur jag jobbar där i veckan. Sedan hem och duscha och fixa mig lite lätt och sticka på bio och titta på Harry Potter. Kommer inte ens ihåg hur 6an sluta? Äej jag är fan skeptisk mot hela Harry Potter-grejen men vafan bio är ju alltid mysigt. Såna där goda chips eller popcorn med sån där cheddar-krydda? Hmmm...

Nej nu ska jag klä på mig och hämta mor min.
Puss!


En Chang, tack!

Blir lite mycket öl & Thailand nu, haha..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha bara massa öl nu zara;) farsan tycker de är bra iaf :D

2010-11-23 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0