Imorgon: STUDENT 2010!!!

Jag har stressat hela dagen idag. Har varit sinnessjukt mycket saker på agendan helt enkelt. Var och såg när alla sprang ut i Hallsta, jag rös i hela kroppen. Sen blev jag nersprutad med champagne men sånt får man ta. Åkte hem till Cicci och hängde en stund tills jag åkte och klädde vårat flak. Sen har det varit fullt upp!

Hade tänkt att jag skulle hinna locka håret innan jag går och lägger mig, ser fan inte ljust ut om man säger så. Klockan står liksom på 05.00 i morgon bitti.

Måste hinna ringa jobbet också i morgon innan jag åker på champagnefrukost, snacka om tankspridd människa. Hatar att jag inte kommer ihåg saker!!

Jag har nyss kommit ut från duschen, så jag måste föna håret och gå och lägga mig nu. Får ha platt och tråkigt hår i morgon helt enkelt :( Skulle aldrig hinna locka håret i morgon bitti då det tar mig minst en och en halv timme att göra det. Mitt hår är inte att leka med.

Nej vi hörs!
Är så jäääävla nervös och taggad så det är sjukt!!!
HUUULDRAN SCHALALALALA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0