Thailand på söndag, uh uh.

Sitter och kollar på Harry Potter, haha. Jag tycker inte ens om dom där filmerna, men den går ju på tv och det verkar inte vara så mycket bra på de andra kanalerna.
Ska snart gå igenom vad jag behöver packa ner till thailand. Eftersom vi inte bara ska vara på ett ställe hela tiden så kan det vara rätt skönt att inte ha så stor väska som man måste bära omkring på. Så för en gång skull tänkte jag verkligen tänka igenom vad jag verkligen behöver ha med mig och ingen jävla övervikt.

Runt 7-taget på söndag styr vi bilen mot Arlanda. Shit.. Jag tror det är lite resfeber jag börjar känna av.

Chilla framför tvn ett tag till, sen blir det tvätt och packning.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0