like the desert needs the rain.

Jobbade till stängning idag, är fortfarande helt slut. Lång dag och mycket folk, plus en djävulsk huvudvärk..

Innan jag började jobba hämtade jag mat från Rise & Noodle till mig och mamma, grymt gott.

Det är drygt när man beställer kläder och allt inte kommer i samma paket. Typ som idag fick jag hem en kjol i ett litet paket som var lika stort som ett vykort. Värt.. Kommer ett till om några veckor med EN skjorta, också värt.

In till stan i morgon och luncha med Sandra och snacka ikapp. Har även en del Turkiska lira och Thailändska baht som jag ska komma ihåg och ta med mig och växla in. Tänkte först skita i och växla in det men har räknat ut att det är en del så i have to.

Nej sova kanske.. Grymt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0