I guess I don't know my own strength.

Jag äter varma mackor, en av de få "maträtter" jag kan laga. Skulle lätt kunna leva på det, inga problem!

Tänkte slänga mig i soffan en stund, men kan sätta en tia på att jag kommer somna. Kan någon berätta hur man lägger sig och vilar i soffan framför tvn utan att somna? Det går inte!
Det vore bra om jag inte sov någonting nu på dagen så jag kan somna ikväll i stället. Ska ju upp klockan 6 i morgon också och det var fan inte kul i morse ska ni veta. Fick för mig att jag började 6, vaknade 5 i och fick panik! Sprang upp som en dåre, klädde på mig och skulle precis springa till jobbet när jag kommer på att det är 7 jag börjar. Arg som ett bi var jag. Gick och la mig igen, vilket inte var en bra idé. Vaknar 06.35 igen och får stressa i stället.
Vid halv 7 brukade vi gå och lägga oss i Alanya så det här var ju en pina att försöka somna vid 12 och gå upp då.

Egentligen borde jag ta en promenad eller något i stället för att vila, men jag har noll krafter i kroppen. Vila en timme eller två och SEN ska jag ut och gå. Ska försöka i alla fall, promenera till solariet kan jag väl åtminstone göra. Blev inte ett dugg brun föresten, eller det är klart jag fick lite färg. Men har typ ångest, vi solade nästan ingenting.

Aja.. Vila var det!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0