so gangster, I'm so thug.

Det jag saknar mest just nu är värme, okej jag ska inte klaga på vädret vi har just nu men fatta 40 graders värme liksom? Herrejesus vad nice. Vill vara brun, är så blek att jag är genomskinlig typ. Idag slutade vi 12 vilket var riktigt nice. Shoppa några plagg efter skolan sen åkte jag hem och sov några timmar framför tvn (samma visa varje dag). Efter det tog jag mig i kragen och gick ut, satte mig i solen i linne (!!!) och läste. Mycket mysigt.
Var inte längesen jag kom hem från sporthallen heller, eller jo var fan 2 timmar sen typ, åkte dit och sola sen hem. I morgon ska jag försöka satsa på att gymma lite..

Nu ska jag försöka göra något vettigt, typ städa eller plugga eller något. Det visar sig.
Later!


thai? tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0