love school.

Jag vaknade alldeles för sent idag för att hinna se klart Män som hatar kvinnor, helvete vad irriterad jag blev när jag insåg att klockan var kvart över 11 och jag skulle ta tåget halv 1. Jag hade ungefär 1 och en halvtimme kvar på filmen. Inge jobbigt.. Jag hann se en kvart i alla fall, stod som fastklistrad och pappa fick dra i mig för att jag skulle gå ifrån tvn och åka till tåget. Får snabba mig hem efter skolan och titta klart på den då innan den ska lämnas in igen. Annars får jag helt enkelt hyra den igen, haha. Men bra är den!

Nu sitter jag på Engelska C och letar efter en film jag vill se som har ett bra budskap som man kan disskutera. En väldigt rolig idé av våran nya lärare.

Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med valen i skolan. Sitter på engelskan nu bara för att liksom, i väntan på att höra om några andra kurser som jag hellre vill ha ska starta eller inte. Kul!

Snart slutar vi, då ska jag springa till tåget och springa hem och slänga mig i soffan och titta på Män som hatar kvinnor, hihi.


TJA hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0