I need you right in front of me.

Sitter här och dunkar partylåtar ur mina hörlurar, blir taggad. Helgen kommer nog bli bra. Morgondagen också, det vankas utgång. I like!

Okej, nu dör jag. Jag räknar till tre, sen kutar jag bokstavligt talat in i mitt rum till sängen, det här var äckligt. Jag är nästan hundra på att någon står breve mig nu. HÖRS

Efter 5 sek:
Jääääävlar vad äckligt... Vet inte hur många gånger jag har känt den där känslan faktiskt, men det är många gånger. Känns skönt att flytta ifrån det här huset, det är skumt och jobbigt.

Nu ska jag lugna ner mig, äta upp min nattmacka som jag så fint förberedde för ett tag sen och läsa klart min bok.
Hörs när vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0