yeah, I like that.

Jag är hungrig, funderar starkt på att äta upp resterna från pizzan jag och sandra tröck i oss tidigare idag. Skulle killa störtskönt i kistan ungefär.

Gårdagen var klockren. Min våning är inte så fin just nu, men jag orkar verkligen inte städa än. Det tar vi sen, eller om det är någon villig som vill komma och städa så får ni gärna göra det.

Är fortfarande svart om händerna från handskarna jag hade på mig igår, ändå har jag tvättat händerna typ 5 gånger.. minst. Sjukt!

lite bilder kanske, har en del på min digitalkamera också, men dom kan jag inte lägga in än, suck!


mindre gulligt kanske, haha!

Kommentarer
Postat av: sandra

du är alltid gullig

2009-11-16 @ 09:04:36
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Alice

haha fina :) hålelr med snadra!

2009-11-16 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0