spotlights don't you justice baby.

Den här dagen har varit mucho bra. Eller dagen började med en försovning, men jag hann till bussen, var till och med i tid. Är nog ganska bra på att fixa mig snabbt ändå, i morse vaknade jag fem över halv 9 och jag skulle åka med bussen som gick 9, skönt att bo nära faktiskt.

Jag och Sandra fixade lite på vårt projekt och kom fram till en bra nice idé. Kommer snart att kontakta lite vänner om detta, för ni ska delta, mohaha.
Min vän och jag åt lunch på stan eftersom jag mitt smartass glömde matkortet hemma, inte första gången heller. Men lunchen blev fan kul, var längesen jag garvade så mycket, haha! Gött mos.
Jag kom hem vid halv 2, ringde farmor och sa att jag skulle komma över och fålla upp gardiner, hon tyckte inte att jag skulle behöva gå mer i slasket utomhus så hon kom hit med allt jag behövde, vilken gölleplutt va. Dock är jag ingen höjdare på att fålla gardiner så det tog nästan 2 timmar för 2 par och inte fan blev det rakt heller, hahaha....

Åkte till Elgiganten och några butiker i västerås. Kom hem med en dammsugare till mig, högtalare till iPoden, en klocka, fodral till iPoden och lite annat smått och gott. Börjar bli lite mer hemtrevligt här uppe med lite grejer på väggarna och sånt, det artar sig och jag trivs bara mer och mer.

Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0