puss.

Jag sitter och hänger i min soffa, en plats jag förmodligen kommer befinna mig ofta på. Sitter och gäspar, sjukligt sliten är jag och trött. Har dragit för gardinerna, orkar inte med att det ska vara så ljust, jobbigt ju.

Väntar på mat gör jag också, orkar inte göra något själv så jag väntar på att mor och far ska komma hem så dom kan ge mig föda. Tänker inte förflytta mig på väldigt länge, är fastklistrad här nu.

Vill att min tv ska bli inkopplad, den står bara där och tittar på mig, sluta stirra!
Just ja, har ju två böcker att plöja igenom, teorin att plugga och en film som jag håller på att tankar hem. Vad blir det? Film, plugg eller bokläsning.. Först film sen plugg och sist bokläsning, tror det kan bli så.

Jag ba svamlar. Vi hörs senare när jag är piggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0