together we've done so much fun shit.

Det var inte längesen Sandra åkte hem. Vi hade en myskväll igår och lagade mat och åt godis och tittade på Greys bland annat. Vi skulle hyra film men det glömde vi, haha.
Idag har vi bara legat i soffan och tittat på alla kanaler som finns och det har nästan aldrig varit något riktigt bra vilket var frustrerande, haha.

Känns som jag håller på att bli sjuk, har svettats typ hela dagen och varit helt varm. Sjuk får jag inte bli.. Det orkar vi inte med just nu.

Jag är sugen på kebab och om jag nu ska köpa det så måste jag gottgöra det på något sätt så jag tror jag ska ta en springtur snart, så att det blir plus minus noll typ. I morgon blir det jobb så jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, sounds good. I morgon fyller farfar 75 också, så då ska vi fira honom. Fint de.

Nej den där kebaben är jag inte sugen på längre, blir inge sånt. En sallad blir det nog.
Men jag är fortfarande sugen på att springa, så vi hörs om ett tag!
Puss..


wazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzup?
hhahaahahha remember this liksom

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAHA

2009-05-23 @ 11:57:03
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0