spotlights don't do you justice baby, why don't you come over here.

Idag har jag jobbat, steg upp vid sju redan. Mamma och pappa låg fortfarande och snarkade då, höhö. Lagom med vuxenpoäng till mig. Jobbade till två, jag och mamma drog till Ica maxi, jag köpte en jävla massa kändes det som. Bland annat en bok, herregud äntligen. Förmodligen sista boken av En shopaholic, den här heter I väntans tider. Hon ska alltså ha barn nu.

Efter Maxi blev det raka vägen hem till farfar som fyllde 75 år, han fick en parfym, massor med trisslotter och blommor av oss. Det roliga var att både vi och Ken och Marika hade köpt exakt likadana blommor, haha. Så det kan bli va.
De bjöds på god mat och till efterrätt jordgubbar, grädde och kladdkaka. Mums!

Nu ska jag snart gå och lägga mig och titta på nyaste avsnittet av 90210, spännande! Sen ska jag börja läsa min bok, hihi.

Pussi.


du behöver ju inte se så arg ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0