everyday and every night.

Dödstrött.
Bara förnamnet, håller på att somnar och jag har inte packat klart än. Jag kommer hem på lördag kväll så det blir bara två nätter så egentligen skulle det räcka med en liten träningsväska ni vet, inte då. Zara packar på som om hon skulle vara borta en vecka, men det är som vanligt, ba bita ihop.

Jag måste sova, måste duscha, måste packa, jävligt mycket jag måste göra helt enkelt. Drygt, men samtidigt vill jag tanka hem massor med bra låtar så jag har att lyssna på vägen till gotland och hem. Men är alldeles strax klar med det. Då blir det packa klart och sen krypa till kojs.

Avslutar detta inlägg med en kram till min älskade vän, kommer sakna dig :*


Ni hänger med va?

Kommentarer
Postat av: sandraaaaaa

hoppas det är mig du menar, för jag kommer sakna dig MED :D hihihi

2009-05-14 @ 19:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0