Dålig dag.

Hela dagen har varit ett helvete. Har blivit irriterad för allt och usch nej inge bra alls helt enkelt.
Var in till stan med mamma nyss, kom hem med ett par nya mjukisar, träningskläder samt vikter att ha runt armar och ben när man är ute och går eller springer. Innan gick jag med stenar i händerna, usch.
Håller på och laddar min iPod nu, kan inte gå/springa utan musik, blir så tråkigt då. Har egentligen träningsvärk i hela kroppen och är hur trött som helst men jag ska fasen ut i alla fall, det regnar lite också men det är bara skönt.

Just ja, köpte nya skor till min bror, hittade ett par ursnygga espadrillos som jag var tvungen att köpa åt han. Hade noll koll om vilken storlek han har så jag ringde och frågade vilken storlek han hade sen la jag bara på, höhöhö. Han har ingen aning, eller jo det är väl ganska logiskt egentligen..

Nej nu blir det ut och springa!
Puss!


min korv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0