sjukis.

Jag har nästan feber, inge pigg alltså. Jag gick hem efter ett par timmar idag på praktiken, svettades som fasen och det smärtade i halsen. Åkte hem och la mig. Blir hemma i morgon också. Så det känns skönt att inte behöva gå upp 5 för att börja klockan 6, usch det såg jag inte fram emot.

Jag har fått svar för mitt matteprov, G+ fick jag, bara typ 2 poäng ifrån VG igen.... Hur kul var det då? Nej usch.

Hade inget mer att skriva. Måste upp vid 7 i morgon och ringa min handledare, så jag säger väl godnatt.


Kommer du ihåg det här då sssandra? Härligt
!

Kommentarer
Postat av: sandra

det gör vi om i sommar ;)

2009-03-10 @ 11:17:42
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0