Ica...

Vet ni, för ett tag sen kom det fram en gammal man med rullator när jag stod och packade upp laktosfria produkter (om ni ville veta exakt var jag befann mig på ica), först sa han: Du är fin, hihi. Jag visste inte vad jag skulle svara så jag sa bara tack och trodde han skulle gå. Men nej nej, han stod kvar och fortsatte: You're a beautiful woman, you're the woman for me. Hade han inte varit så söt så hade jag blivit rädd men jag började bara skratta och blev förmodligen knallröd i ansiktet, sen gick han.
Idag när jag satt i kassan kom han fram till mig, jag kopplade inte först att det var han men kom på det sen. Precis när han skulle gå började han prata på spanska, helt jävla chockad blev jag. Men jag hörde typ: chica, amiga osv. Sen när han var klar sa han: Jag kan prata på 5 olika språk! Du får höra om du vill. Men eftersom det var kö efter honom kunde jag inte, hade gärna velat höra, haha.
Men alltså, det är svårt att återberätta allt, men han är så söt, han är typ 150 lång också och har en söt liten blå keps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0