Have a nice evening fellows.

Jag ska inte till ica i morgon heller. Fredag få bli min enda hela långa dag den här veckan. Jag känner att jag börjar bli piggare i alla fall, det känns ju skönt. Gjorde en liten happydance nyss och mamma sa att jag snart är back on tracks, haha. Asså vi härjar rätt mycket i min familj. Inte för att det var särskilt härjit men w/e.

Jag tittar på Greys Anatomy, det är två bästa kompisar som ville ha barn så de fick tag på en donator som kirrade spermier till båda två. Så deras barn kommer vara syskon, hur sött är inte det liksom?

Jag måste laga mat ikväll, jag ska strax börja. Måste bli klar innan Vänner börjar, haha. Mamma är på möte så det får blir så ikväll.
Apropå möten så fick mamma en kallelse till ett möte idag på posten, alltså det stod lite sjukt i brevet såhär:
Kallelse!
Detta har högsta prioritet. (Endast döden har giltligt förfall)

Var dom roliga som skrev så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0