Godnatt.

Ett sista inlägg innan jag börjar göra ordning allt för läggdags.

Nästa vecka, från och med måndag då börjar jag med nyttig mat, eller nej till att börja med ska jag sluta med allt godis jag proppar i min stackars kropp, alldeles för mycket. Sen maten och hur mycket fett och blablabla det är i den det har jag ingen aning om och det tänker jag inte lägga så mycket vikt i. Okej, jag ska ju försöka skippa kebab, donken och allt sånt, men först och främst godiset :))

Nu är sex and the city slut så nu ska jag gå och lägga mig och titta på Vänner.
En dag i soffan i morgon och sen är det ica och baka bröd som gäller. Jag slutar 3 och innan det kan ni komma in och säga hej kompizaj.
pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0