God kväll, vänner.

Dagen idag har gått riktigt segt, har tittat på klockan hundratals gånger och nej usch.. Det var hur mycket folk som helst på ica idag så jag trodde att det skulle rulla på, men massor gick fel och lalala.. Så det blev lite krångel där ett tag. Sen kom det folk från nån skola som packade kassarna åt kunderna och då gick köerna lite fortare, det tackar man väl för.
Slutade 6 och gick hem och la mig i soffan och halvsov framför tvn. Tittade på Lets Dance, förlorade vadet om vem som skulle vinna mot pappa. 50 kronor fattigare..... Trodde jag skulle tjäna en hacka, men NEJ! Får ju inte pengar förrns på tisdag så lilla minsta krona är guld värt för mig.

I morgon kanske det blir en tripp mot varmare breddgrader, vi får se! Just nu är jag inte så pepp, men i morgon har jag kanske ändrat mig.

Förövrigt så firar min farmor och farfar 50 år som gifta i morgon det vill säga Guldbröllop, så romantiskt verkligen (hehe). Så vi är bjudna på lite party hos dom i morgon, party som sagt, kommer bli röj. Nej men det blir ju bara på dagen sen på kvällen tänkte det kanske bli lite äventyr, vem vet.

Har nyss tankat nya Samantha Who? Fifan, bra slut på kvällen!


Så jääävla lik Boxer-Robert, eller hur!?

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha ja när du säger de så :D

2009-03-28 @ 13:10:05
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0