it's a shame.

Igår fick jag sån här städmani ni vet. Bytte sängkläder och till och med gardiner haha. Det kanske var på tiden, de jag hade i mitt rum har hängt där för länge helt enkelt.
Det var jätteskönt att gå och lägga sig, sen att det var satc på tv gjorde ju bara saken bättre, hihi. Somnade skitbra sen och vaknade av att min blöta, snöiga hund hoppade upp i min säng, kastade ner honom lika fort för jag ville inte att det skulle börja luktas blöt hund om min säng, nä nä. Men jag tror faktiskt han ligger och sussar där nu, när jag åker hemifrån öppnar han dörren och går in och lägger sig i värmen. Fan va fusk....

Jag försov mig en aning idag, 07.24 visade klockan när jag vakna, men jag hann ganska precis. Farmor har ju slutat väckt mig nu för hon tycker ju att jag är så stor att jag kan klara de själv, hehe, kanske inte än.

Mina ögon svider, trött som faen. Får väl se hur denna dag slutar. Just nu: Matte. Woho. Mest ovärt kapitel vi har nu, prov på fredag, hallelujah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0