hej hej.

Har snart tittat på hela 3e säsongen av Svensson Svensson, haha. Rätt så bra faktiskt, har sällskap när jag tittat i alla fall: Pappa. Han och jag har exakt samma humor så det är bra, haha.
Jag fick igång datorn nyss, woho, haha. Kommer säkert stängas av snart och allt jag har skrivit kommer försvinna, men förhoppningsvis hinner jag skriva klart innan den stannar och stängs av.

Idag har jag bestämt mig för att jag ska packa upp, måste göras någon gång och det är lika bra att göra det nu för annars kommer väskan stå där öppen i veckor tills jag har använt allt. Så nu ska jag hjälpa pappa med hans mobil (det var några låtar han ville ha), sen ska jag packa upp.

Puss o hejjjjjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0