hallaaa

Jag har kommit på att jag bloggar rätt mycket nu för tiden, eller har jag fel? Ye ye.
Min och Sandras affisch är vidare till final, COOLT va? Nu är det stadshuset som väljer om vilken av de fyra som är i final som kommer vinna. Den som vinner kommer få sin affisch uppsatt typ överallt eftersom det handlar om gymnasiemässan, john bauer har fått den stora äran att tillverka den i år. Shit, jag vet att alla andra medie-linjer på andra skolor är avundsjuka. Kanske att jag kastar upp affischen här, ska prata med den andra tillverkaren.

Idag höll jag seriöst på att ramla omkull när jag kasta mig upp ur sängen och skulle precis springa iväg (försovning -.-), benen kunde inte veckla ut sig och fick gå som en gammal tant till toaletten. Allt detta på grund av träningsvärk, herregud. MEN träningsvärk är bland det skönaste som finns så jag ska inte klaga. Kanske ska ta det lugnare nästa gång jag kliver upp ur sängen bara.
Eftersom jag försov mig fick jag också cykla som en idiot till stationen och sen hörde jag att klockorna började ringa när jag var långt bort så jag fick snabba på lite extra, well thats me.

Dagens fulaste: Jag flagnar på händerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0